5 Favorites #1

Vandaag deel ik mijn 5 favorites met jullie, het zijn gewoon een paar random dingetjes. Ik vind het erg leuk om dit met jullie te delen en dus zullen jullie het nog wel vaker zien verschijnen πŸ™‚

IMG_2188

1. Favoriete Make-up product.
De lipstick van maxfactor.
Hij is al een keer v voorbijgekomen, in “essentials november’14.” Maar hij is zeker 1 van mijn favorieten op dit moment. Een hele zachte, lieve, roze kleur. Ook zit er een licht glitter doorheen verwerkt. Erg mooi!

IMG_2192.JPG

2. Favoriete accessoire.
Ik houd van oorbellen, je hebt er nooit genoeg! Maar 1 van mijn favorieten is toch echt dit paar! Ik draag ze de laatste tijd best vaak. Het zijn gewoon knopjes, maar dan net een slagje groter. Ze zien er best chique uit door de diamantjes. In 1 woord: “Wauw!”

IMG_2188.PNG

3. Favoriete accessoire.
Nog een favoriete accessoire. Nu geen oorbellen, maar een ketting. Ik heb dit kettinkje al een behoorlijk tijdje, maar hij hoort echt bij mijn favorieten! Hij is lekker persoonlijk, van echt zilver -duh- en ik heb hem als “herinnering” aan mijn ouders, heb het van hun kregen. – Aandenken voor als ik heimwee heb- Dus ik vind dat hij een ereplekje in mijn 1e 5 favorites verdient. Het is gewoon een simpel kettinkje, met een (mooieπŸ’)naam. Ik vind het vooral zo leuk dat hij echt persoonlijk is, je zult niet snel nog iemand met je kettinkje rond zien lopen. Dus.. Een absolute favoriet!

IMG_2183.PNG

4. Favoriete tas.
Een tijdje geleden ben ik naar de Primark geweest, fantastische winkel! Ik was nog op zoek naar een nieuwe zwarte tas, Jaaa.. Raad eens wat ik tegenkwam! Een zwarte tas die precies bij mij paste. Een hele simpele tas, maar toch erg mooi! Hij is lekker groot en overzichtelijk met 3 grote vakken en wat kleine vakjes. Aan de voorkant zit nog een klein, gouden detail wat het helemaal af maakt. -Love-

IMG_2193.JPG

5. Favoriete kleding item.
Mijn favoriete kleding item is dit jasje. Sweaters zijn op dit moment ook een absolute favoriet, of course! Maar nu gaan we toch maar even voor dit jasje. Het is een leren, zwart jasje met kanten mouwen en een kanten kraag. Verder heeft hij mooie gouden ritsen. Ik heb hem nog maar een klein poosje, maar ben er nu al helemaal verliefd op!

IMG_2194.JPG

Dit waren mijn 5 favorieten voor de keer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Lots of love,
Aniek

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

