Tijd voor cadeautjes! ๐ŸŽ

Cadeautjes zijn leuk om in te pakken, maar ja hoe doe je dรกt nou leuk en origineel? Ik heb wat ideetjes opgedaan, wat op Google rondgespeurd en mijn eigen fantasie erbij toegevoegd. In dit artikel een paar ideetjes, die ideaal zijn om cadeautjes leuk in te pakken! Het kan voor Sinterklaas en kerst.. Maar dan is het leuk om wat te doen wat bij diegene past, dus nu vooral voor een verjaardag of een keer voor een kleinigheidje. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

IMG_1921.PNG

๐ŸŽ Amerikaans cadeautjes inpakken Het ziet er super leuk uit, het is makkelijk en het lijkt of je er veel tijd ik heb gestoken. Toppie top manier dus! ๐Ÿ™‚

๐ŸŽ Inpakken met een tijdschrift/ krant. Het werkt net als cadeaupapier, maar dan met een tijdschrift/krant. Lovely!

๐ŸŽ Mok/glazen pot (kan met deksel) vullen met snoep en daartussen geld verstoppen. (Kleine tip: doe het geld in papier/wc rolletje, Is wel zo fris!)

๐ŸŽ Fotolijst met een leuke foto erin en dan doe je achter de foto een briefje met geld. Makkelijk & leuk!

Dit waren mijn ideetjes, ik hoop dat je er wat inspiratie uit hebt kunnen halen!

Liefs,
Aniek ๐Ÿ’•

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

