Essentials – november ’14

      Essentials – november   

172

Hi,

vandaag deel ik mijn essentials van november, ofterwijl mijn favoriete producten van deze maand. Enjoy!

              I♥extreme mascara ~ Essence

Een hele fijne mascara, die ook nog eens heel erg budget is! de mascara heeft een best groot en  dun borsteltje, met kleine ”haartjes”, daardoor nemen ze makkelijk al je wimpers mee. -Yeey-  Echt een aanrader!

i love extreme mascara

lipstick ~ valentine rose

Een hele mooi, zacht roze lipstick, zoals de naam ook al zegt. hij is  van maxfactor. Wat ik er vooral erg mooi aan vind, is de zachte glans die erin zit, dat maakt het heel lief. Het is overigens wel een matte lipstick. Ook blijft hij een behoorlijk tijdje zitten, wat natuurlijk ook erg fijn is! Ja, een echte mooi lipstick, zeker een aanrader!

max_factor_colour_collection_lipstick_valentine_rose_620

Metal glam 07 eyeshadow ~ Essence

Een hele budget oogschaduw, maar erg mooi. Het is een licht gouden oogschaduw, met glitters. De kleur zelf zie je niet heel goed, dus kleine tip: Doe er een andere oogschaduw onder als basis. Hij blijft wel een hele dag zitten, gelukkig.

.069

                                      Haaraccesoires ~ Ketting

Nieuwe, favorieten van mij! Ik vind ze zooo leuk, de ”knoopelastiekjes” vind ik vooral heel erg tof doordat ze een simpele staart net iets leuks geven, het maakt het eigenlijk net even af. simpel, mooi, en budget! Je kan ze eigenlijk overal wel vinden, die ik heb zijn van de Primark. Ja, I Love It!

De bloemenkrans/haarband vind ik ook heel erg tof! Aan de zijkanten zit kant, en aan de achterkant een klein elastiekje. In de bloemetjes zelf zitten er kleine diamantjes, wat het net weer wat af maakt. Ik vind zelf deze bloemenkrans/haarband echt een topper! Hij heeft ook wat weg van de bohemian style, wat ik persoonlijk erg leuk vind.

De ketting is zeker ook één van mijn favorieten! Hij is best klassiek, dus voor een feestje, of een etentje is hij zeker gepast maar hij kan ook weer heel leuk bij een wat stoerdere, casual outfit. De ketting maakt het dan net weer iets meisjesachtiger. Ja ik vind hem amazing!

Gold Reveal 855 ~Maybelline

Last, but not least! de nagellak van Maybelline. Het is een beetje een parelachtige kleur, met een gouden gloed erin. Het is een hele subtiele nagellak. Hij blijft ongeveer een week zitten, maar dan is het mooie er ook echt af. Ik vind het een heel mooi kleurtje!

7623d71fcd774a59bcd174313e5a1580

Dit waren mijn essentials van november (grotendeels ook van oktober)  Ik hoop dat jullie het leuk vonden, Het zijn allemaal zeker grote aanraders!

Love,

Aniek ♥


4 thoughts on “Essentials – november ’14

Add yours

Geef een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

